viernes, 12 de septiembre de 2014

LEATHER & MIDI





Happy Friday!!!
Midi skirts are so- fashion right now...feminine, elegant and so lady....I really love them....this one, is special, as it is made of (faux) leather....black and white, gold accessories and a lovely burgundy chain bag....enjoy!!!
Hola!!! Feliz viernes!!!
El largo midi está de moda....y a mi me encanta. Elegante, femenino, chic, y más llevable que el largo al tobillo para el día a día....esta falda reúne esas características, pero además, es fantástica porque es de piel (falsa)...efecto cuero que no se aprecia demasiado en las fotos pero le confiere una caída espectacular....negro, blanco, dorado...y un pequeño toque en burdeos....espero que os guste!!!
FOLLOW ME ON INSTAGRAM!!! instagram@littlechicdress
























































































 
ZARA LEATHER MIDI SKIRT (SS 14)
VINTAGE HEELS
THE CODE BAG (FW 14)
PURIFICACIÓN GARCÍA CUFF
LUXENTER NECKLACE (OLD)
ARISTOCRAZY RING (OLD)
H&M BELT (OLD)
 
FOLLOW ME ON INSTAGRAM!!! instagram@littlechicdress
 
 

1 comentario:

  1. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    http://fashionableperfection.blogspot.nl/

    Love John Setrodipo

    ResponderEliminar