jueves, 26 de diciembre de 2013

MERRY CHRISTMAS !!!!


MERRY CHRISTMAS !!!!
I hope you all have enjoyed a lovely days with your family and friends....I love this time of the year...so sweet...:I used this look to enjoy a great day with my family: cocoom coat in a lovely pink shade, black skinnies and white blouse, and the great animal print...hope you all love it!!!
FELIZ NAVIDAD!!!
Espero que hayáis pasado unos días dulces con vuestra familia y amigos...a mi me encanta esta época del año...para disfrutar un día con la familia llevé un look cómodo: abrigo cocoon en este precioso tono rosa, look sencillo de pitillos negros y blusa blanca y el toque del animal print en bolso y zapatos!!!!
Como siempre, mil gracias por vuestro cariño y comentarios!!!
FOLLOW ME ON INSTAGRAM!!! instagram@littlechicdress





































































ZARA COAT (FW 13)
ZARA BLOUSE (FW 13)
STRADIVARIUS JEANS (FW 13)
UTERQUE HEELS (OLD)
FURLA BAG (FW 13)
SWAROVSKI RING (OLD)
FOREVER 12 (FW 13)
FOLLOW ME ON INSTAGRAM!!! instagram@littlechicdress

2 comentarios:

  1. Normally I'm not such a fan of pink coats but I really like this one! I think it is because of 3 reasons : the shape is beautiful, lovely tone of pink & the way you combined it -just a black&white outfit-
    I hope you had a lovely Christmas and happy 2nd Christmas day ;) xx
    www.blondebutterflies.blogspot.com

    ResponderEliminar
  2. Me encanta, Isabel, qué bonito el abrigo y qué bonita la combinación, esa mezcla de prints en bolso y zapatos me parece super arriesgada pero que curiosamente casan a la perfección gracias al abrigo.
    Preciosa!
    Un besito,
    Yolanda.
    P.D. No salen cuatro de las fotos.

    ResponderEliminar