lunes, 26 de agosto de 2013

PREPPY !!!!

Love this style....wearing cute shorts with long sleeved blouses and tops....
Today´s look is based in next fall shades....burgundy ....love this shade, that is why I really loved this silk geometrical shorts....cream blouse with a romantic blouse was the perfect mix....have a great Monday!!!
Hola!!! Feliz lunes!!!
Sabéis que me encanta mezclar shorts y tops de manga larga ....me parece súper chic....estos shorts me encantan, por su corte, su estampado, su textura sedosa y ...por supuesto, su genial tono burdeos ....(empezamos a pensar en otoño!!!)....y me encantó mezclarlos con blusita crema con lazada, un clásico...el resultado me parece chic, y, debido al estampado geométrico y algo retro de los shorts...muy muy preppy....espero que os guste.!!! Como siempre, mil gracias por vuestro cariño y comentarios!!!
FOLLOW ME ON INSTAGRAM!!! instagram@littlechicdress



































ZARA SHORTS (FW 13)
PRIMARK BLOUSE (SS 13)
PILAR BURGOS SANDALS (SS 13)
SWAROVSKI RING (OLD)
MONICA VINADER RING (OLD)
BIMBA & LOLA BAG (OLD)
DIOR SUNNIES (OLD)

FOLLOW ME ON INSTAGRAM!!!! instagram@littlechicdress

3 comentarios:

  1. Very pretty this look
    i love this bag so fan
    http://freedmode.blogspot.fr/
    THANK YOU FOR YOUR VISIT AND YOUR COMMENT.
    follow me in my blog and subscribe no hesitate :)

    ResponderEliminar
  2. I love your bag what is its name please.
    http://freedmode.blogspot.fr/
    THANK YOU FOR YOUR VISIT AND YOUR COMMENT.
    follow me in my blog and subscribe no hesitate :)

    ResponderEliminar
  3. Me encanta tu look, muy chic, clásico y femenino, totalmente mi estilo!

    un beso!

    http://www.ariadnaalberopolseres.com/

    ResponderEliminar